زیر باران

دلنوشته‌ها، دیدگاه‌ها و اندیشه‌های یک دانشجو

زیر باران

دلنوشته‌ها، دیدگاه‌ها و اندیشه‌های یک دانشجو

یک لحظه غافل شدم، یک عمر ضربه خوردم!

سال دوم دبیرستان بود که با یکی از همکلاسی هام، اولین نخ سیگار رو کشیدیم! هم من بار اولم بود هم دوستم. اون لحظات هیچوقت فکر نمیکردم که ممکنه 8 سال گرفتار این کثافت باشم! 8 ساله که آدم نیستم، مثل یک حیوان سرکش هستم که همش از ترس فاش شدن سیگار کشیدن برای مامان و باباش، دزدکی به هر بهونه ای از خونه میزنه بیرون و کلی از خونه دور میشه که بتونه پشت سر هم چند نخ سیگار بکشه و دوباره برگرده خونه!

خفت و خواری از این بدتر؟ خسته شدم. دیگه نمیخوام اینجوری زندگی کنم. میخوام سیگار رو ترک کنم و ورزش کنم، یک آدم سالم و شاد باشم. هرکسی از دور به من نگاه کنه با توجه به تحصیلاتم، اخلاقم و ظاهرم باورش واسش سخته که من 8 سال باشه که سیگاری باشم، چکار کردم من با خودم؟؟! 

دیگه تمومه ماجرا. امشب میخوام با خودم عهد ببندم که دیگه این کار کثیف رو تکرار نکنم. میخوام سال 1400 مبدا تغییرات بزرگ باشه واسه خودم. یکی از این تغییرات همین سیگار نکشیدنه.

نظرات 3 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 01:08 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام سه باره
مراقب باشید دوباره شروع نکنید
هیچ وقت

چشم آقای دکتر، مراقبم.
مرسی که پیگیر هستین و این برای من خیلی ارزش داره.

ربولی حسن کور جمعه 21 خرداد 1400 ساعت 06:03 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
چی شد؟
ترک کردین؟

سلام. بله خوشبختانه موفق شدم.
فقط باید ورزش رو جدی تر بگیرم. جدای از این حس می کنم دوباره غلظت خون گرفتم. باید آزمایش بدم و روزانه 3000 میلی لیتر آب بنوشم!

ربولی حسن کور یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 11:30 ب.ظ http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
من هیچ وقت سیگار نکشیدم
اما از پدرم که سیگارو بعد از بیست و پنج سال ترک کرد شنیدم که قطع ناگهانی سیگار راحت تر از قطع تدریجی اونه

سلام. دقیقا همینطوره. من چند بار موفق شدم بصورت ناگهانی برای چند ماه ترک کنم. اما مشکل در برگشتن دوباره هستش!
باید ورزش جایگزینش بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد