زیر باران

دلنوشته‌ها، دیدگاه‌ها و اندیشه‌های یک دانشجو

زیر باران

دلنوشته‌ها، دیدگاه‌ها و اندیشه‌های یک دانشجو

از سرگیری فعالیت و توضیحی درمورد وبلاگ

سلام. امروز یکشنبه، روز اول سال 1400 هستش. روزی برای آغاز دوباره و حرکت به سمت تحولات بنیادی در شیوه زندگی!

امروز روز از سرگیری فعالیت وبلاگ هستش. سعی می کنم تا حتی الامکان بصورت روزانه یا هفتگی هرآنچه در ذهن من هست رو مکتوب کنم و اینجا بنویسم. در این دنیای دیجیتال، چه محلی بهتر از بلاگ اسکای برای اینکه دفترچه خاطرات روزانه خودت رو داخلش داشته باشی؟! حالا اگر تعدادی مخاطب هم بعدا جذب اینجا شد که چه بهتر.
سعی میکنم ساختار کلی این وبلاگ را بصورت متنی حفظ کنم و از قرار دادن تصاویر اجتناب کنم،

 چیزی که اینجا می نویسم دغدغه ها، ایده ها و نظرات خودم پیرامون اتفاقاتی است که در زندگی روزمره ام افتاده می باشد. مطمئن هستم که بعدا با مرور این نوشته ها، به سیر تکاملی نحوه تفکر خودم پی می برم و از پیشرفت فکری خودم خرسند می شوم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد