زیر باران

دلنوشته‌ها، دیدگاه‌ها و اندیشه‌های یک دانشجو

زیر باران

دلنوشته‌ها، دیدگاه‌ها و اندیشه‌های یک دانشجو

نوروز 97 بهانه ای برای شروعی هرچه بهتر

با عرض سلام و تبریک بابت تحویل سال نو

برحسب عادت اینجا در این وبلاگ میخوام راجب کارایی که کردم، اهدافی که داشتم، موفقیت ها و اتفاقات مهم سالی که گذشت بنویسم.

از 96 راضی ام، اما نه به مقداری که الان احساس خیلی خوبی داشته باشم، از هدف با خبر بودم، میدونستم برای چی باید بجنگم، میدونستم راه موفقیت کجاست اما از عمل خبری نبود!

سال 96 به شکلی گذشت که الان که دارم راجب کارهای مفیدی که انجام دادم فکر میکنم به جز دو سه مورد چیز خاصی به ذهنم نمیرسه! اما به هر حال از اینکه درجا نزدم و یا به عقب برنگشتم راضی ام.

و اما سال نو...

حتما شنیده اید که بهترین کار برای محقق شدن اهداف در ابتدا نوشتن آنهاست، خب چه جایی بهتر از این وبلاگ؟

 در این سال جدید قصد دارم اول از همه به سلامتی خودم بیشتر اهمیت بدم، ورزش رو در برنامه کاری ام قرار بدم، به امید خدا اگر شرایط فراهم بود لیسانس رو با معدل 18 در 7 ترم تموم کنم! و زبان رو بیشتر جدی بگیرم. از کتابای تستی که برای کنکور ارشد خریداری کردم استفاده کنم(نه مثل کتابای کنکور لیسانس که حتی یکبار هم ورق نزدم!) و همچنین مهمتر از همه ارتباطم رو با خدای خودم قوی تر کنم که هر موفقیتی که قرار هست حاصل بشه جز اراده ی او میسر نیست.


امیدوارم سال جدید نقطه عطفی بشه برای بهتر اندیشیدن، شادتر بودن و به اهداف مهم زندگی فکر کردن.

29 اسفند - 20 دقیقه قبل از شروع سال نو.

نظرات 4 + ارسال نظر
زیر سایه خدا یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 07:28 ب.ظ http://ziresayehekhoda.blogsky.com

وبلاگ خوبی دارید
ان شاالله که موفق باشید
شما کدوم واحد درس میخونین؟ رشتتون چیه؟

سلام. ممنون شما هم موفق باشی.

kata جمعه 10 فروردین 1397 ساعت 10:18 ب.ظ http://chapol.blogsky.com

پس رفتم لینکتون کنم وبتون بمونه بیام بخونم.
خواستید لینک کنید

kata جمعه 10 فروردین 1397 ساعت 10:16 ب.ظ http://chapol.blogsky.com

فکر کنم من کنکوری بشم مث تو بشم :) ورقم نزنم ولی شب امتحان امکان نداره از شدت استرس میخونم.
به قول مامانم انگار همیشه تو بازی ایران و آرژانتینه. همه کارام دقیقه نوده

kata جمعه 10 فروردین 1397 ساعت 10:14 ب.ظ http://chapol.blogsky.com

چه تصمیمای قشنگی ان شاءالله که با انرژی به همشون برسی.
اگه ورق نزدی چجوری قبول شدی

ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد