زیر باران

دلنوشته‌ها، دیدگاه‌ها و اندیشه‌های یک دانشجو

زیر باران

دلنوشته‌ها، دیدگاه‌ها و اندیشه‌های یک دانشجو

مقدمه

سلام

این اولین پست من در این وبلاگ هستش. در ادامه خودمو کمی معرفی میکنم:)

من یک دانشجوی ایرانی هستم . در این لحظه که دارم اینجا مینویسم 19 سال سن دارم و ترم سوم دانشگاهمو تموم کردم.

هدف از ساختن این بلاگ نوشتن راجب اتفاقات روزمره و اهداف و موفقیت های مسیر زندگی ام هستش.ایده ی اینجور وبلاگ نویسی رو از یک اقای دکتری گرفتم «که از دوران دانشجوییش تا زمانی که برای دکترا پذیرش گرفت و رفت امریکا». ایشون در مسیر زندگیشون سختی ها و ناامیدی ها و مشکلات بسیاری داشتن اما با غلبه به همه ی اینا موفق شدن.

خب من هم مثل خیلی بچه های دیگه ارزو ها و اهداف بزرگی دارم. هر روز راجبشون فکر میکنم. دوست دارم هرجور شده بهشون برسم.
پس اگر شما هم مثل من فکر میکنی و هدف داری خوشحال میشم که این وبلاگ رو دنبال کنی!

شاید مثل خیلی از وبلاگ نویس های دیگه دوست نداشته باشم کسی از هویت اصلی ام خبر دار بشه و انتظارم هم از شما همینه که به همدیگر احترام بگذاریم.


از لطفتون ممنون.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد